söndag 8 april 2012

VirknålensHemlighet #121

Då anser jag påsken över för denna gång, tyvärr hann jag inte klar med mina påskprojekt till årets påsk, men det kommer ju ett nytt påsk nästa år och då är de förhoppningsvis klara att visas upp.

Jag virkar istället på min marinmobil som jag senare kommer att döpa om (när jag avslöjat vad det är), detta då jag inte anser att marinmobil är det ultimata namnet på detta projekt. Visade upp projektets idé för min far o sambo och de gillade den (naturligtvis), så nu funderar jag verkligen på att denna ska få en hedersplats i min dröm.

Idag ska jag ägna lite av dagen åt just denna mobil så att jag förhoppningsvis blir klar med den snart nog (hinner nog dock inte klart denna helg, tyvärr), om man inte räknar morgondagen (måndagens) röddag som en del av helgen vill säga. För då har jag större chans att hinna klart.

Jag har även kommit till insikt att jag snart kommer att lägga ner ett annat projekt som jag håller på med, detta då jag anser inte att det ger något längre, tyvärr. Vet att många säkert kommer att bli lidande för detta, men om inget ändrar sig inom kort så är nog min tid med det projektet över.

*****
Hittills har inte mycket blivit virkat, men det kommer det garanterat att bli resten av kvällen då Internet blir uppbokat av sambon o en vän till honom som ska vara "pojkar" och spela lite spel online. Det kan jag låta dem göra, det är ju inte ofta de gör det, dessutom ger det mig tid från "drogen 1" (Internet) o tid till "drogen 2" (virkning)...

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar