tisdag 20 september 2011

VirknålensHemlighet #065

Paketet från ClaesOhlson har kommit sedan länge och jag blev naturligtvis nöjd, men än har jag inte ens testat mitt senaste inköp - en limpistol, men det kommer väl så småningom.

Håller på med en babysnuttis just nu, den andra i ordningen. Nummer ett blev i två nyanser av grönt, denna, nummer två blir i rosa och lila - båda med katthuvuden i beige och oblekt. Riktigt roligt att virka dessa snuttisar så jag tror att det kommer att bli fler. Har bland annat planer på en mycket färgglad variant av flera olika färger, kanske regnbågens alla färger á två varv var om och om igen tills önskad storlek...

I övrigt så tar skolan, jobb och hem mycket energi så egentligen blir det inte mycket till virkningen, men jag försöker. Snart dags att göra sista rycket på oktobers månadsbrev för amigurumi.ifokus så att det kan publiceras i början av oktober månad.

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar