fredag 23 september 2011

VirknålensHemlighet #066

En vacker höstdag är det i dag. Solen strålar men vinden friskar i lite för mycket. Trots det så måste jag väl ut och fortsätta måla på huset. Skulle hellre vilja sitta inne i soffan och virka på mina snuttisar - men man får ju inte alltid som man vill här i världen. Ska försöka måla ett par tre timmar sedan så kan jag vara nöjd och få lov att återvända in till min virkning.

Virkar som sagt snuttisar, har två på gång nu, en rosa lila och en gul, röd, blå, grön. Hade tänkt mig regnbågens färger, men då jag inte får köpa hem mer garn just nu så fick det stanna vid 4 färger på den senaste snuttisen. Jag har dock inte bestämt mig om dessa ska bli katter eller kaniner... Det återstår att se...

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar