tisdag 24 juli 2012

VirknålensHemlighet #157

Tog med mig virkning o dotter o åkte hem till mina föräldrar tillika dotterns mommo o moffa o virkade vidare på det som ska bli augustimånads virk-a-long och har kommit fram till att det nog blir det mönster som jag varit mest nöjd med av alla mönster jag använt mig av till virk-a-longer på sajten amigurumi.ifokus. Har dock inte beslutat mig för hur många delar som virk-a-longen kommer att bestå av, men det kommer nog att ge sig så småningom när mönstret är nedskrivet och alla delar är monterade. Kan avslöja något mer om denna, förutom vilka färger som den kommer att innehålla (se föregående inlägg), och det är att det kommer att kunna blir flera olika figurer, beroende på vilka val man gör (man kan ju även göra alla variationer och få flera nya goa vänner).

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar