söndag 11 mars 2012

VirknålensHemlighet #107

Idag gör jag om och gör rätt. Virkar om en del som jag inte var helt nöjd med så att jag istället blir toppen nöjd. Tur för mig att det inte är dags att presentera den delen av virk-a-longen riktigt än...

Förutom virkning så är det fortsatt renovering på gång här hemma. Denna gång är det sovrummet som ska få nytt golv. Vi vill ju försöka hinna klart tills liten kikar ut.

Trots CTS går det bra att virka, det verkar som om handleden accepterar den sysslan trots allt (vilket jag är överlycklig för), så nu blir det lite mer virkning framöver.

*****
Hatar på sätt och vis nya idéer. Inte för att jag har något emot att få nya idéer, men de kommer när jag ändå har så mycket annat på gång. Har nu skissat upp min senaste idé, men vill gärna börja virka den på en gång. Tyvärr har jag inte all rekvisita för att göra det, så jag kanske måste vänta tills jag kan få tag på allt jag behöver (kan vara vanskligt att försöka utan rekvisitan).

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar