torsdag 2 februari 2012

VirknålensHemlighet #096

Är lite nervös just nu. Klockan 15.00 idag har vi, jag o sambon, tid för UL så då får vi se vårt lilla pyre för andra gången (förra var 10 veckor sedan) och förhoppningsvis får vi veta vem det är som gömmer sig därinne. Pga detta så har jag noll koncentration i dag och får inget gjort. Det enda som blivit gjort är en del hushållssysslor, trots att jag mer än gärna skulle vilja virka, men jag tar mig inte för med det helt enkelt. Önskar faktiskt att klockan skulle ticka en aningen snabbare så att vi fick se h*n NU...

Ja ja, ska försöka sätta mig med virknålen iaf, kanske kan

bli några maskor till tv-tittandet i väntan på sambons hemkomst och vår färd mot sjukhuset i Hudiksvall.

*****
Det blev några maskor kan man ju säga. Letade fram en gammal påbörjad amigurumi och virkade rätt mycket på en del som jag helt plötsligt valde att ändra.

*****
Så har vi varit upp på UL och här är nu liten... BF 2 juli 2012 enligt UL


Häls. Erika

1 kommentar:

  1. en liten bebis <3 :D hoppas allt går bra för dig med graviditeten och förlossningen :)

    SvaraRadera