onsdag 24 augusti 2011

VirknålensHemlighet #062

Ja tiden den går, och jag har fullt upp, och som vanligt blir inläggen här glesa, men jag ska nu bjuda på en liten uppdatering iaf.

Jag har just nu fullt upp med ett examensarbete denna höst, och kommer därför att göra några mindre trevliga cutbacks vad det gäller virkning. Boken kommer att läggas på is, finns det tid så kommer jag att virka och försöka att få klart den, men den är inte prio ett så att säga.

Jag håller däremot på att försöka driva sajten amigurumi.ifokus med hjälp av mina två medarbetare. Och just nu håller jag på att förbereda inför höstens kommande månadsbrev, tävlingar och virk-a-longer för att det inte ska bli krisartat när mitt examensarbete verkligen blir jäktigt.

På virknålen nu är det oktobers virk-a-long som arbetas och jag har nu kommit till del 3 av 7-8 så det går framåt där. Septembers månadsbrev är så gott som klart, oktobers har jag börjat på med. Månadstävlingen för september ligger klar och väntar på att få starta, och novembers är i idéstadiet lika så decembers virk-a-long, men jag tror det ska gå vägen.

Häls. Erika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar