fredag 7 januari 2011

VirknålensHemlighet #024

Sitter och klurar på en doppresent till en liten kille. Får ju inte vara något med lösa delar då killen inte ens är 1 år (inte ens ½ år), men samtidigt vill jag att det ska vara något stort och mysigt som han kan ha med sig i vagnen, sängen eller bara leka med ändå.

Så inget djur som har säkerhetsögon kan jag virka, men jag kan virka ett djur, och brodera eller virka ögondjuret, med då är frågan, vilket djur.

Mamma sa först kanin, jag sa katt, sedan sa hon giraff, och sedan groda.. Undrar vad jag ska välja... Tror att det blir en giraff.

Då kommer nästa fråga, en giraff i "vanliga" färger, eller en giraff i andra färger? Kanske blå nyanser då det är en pojke, men samtidigt är den bra sötare med gult och svart. Så vad göra?!?

Måste snart börja på med den om jag ska hinna klart med den till dopet den 22/1-11...

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar