tisdag 4 januari 2011

VirknålensHemlighet #023

Har nu i tre dagar suttit med virkning och mönster och har fastställt 9 mönster som ska vara med i min mönsterbok, samt sambon har fått välja ett djur han tycker ska vara med, som nu är under uppvirkning.

Ett givet kort i mönsterboken är naturligtvis min lilla Sköldis som kommer att komma med i två utföranden, så där har ni två mönster, men de andra suger jag lite till på innan jag avslöjar.

Alla figurer kommer, så småningom, att presenteras på bloggen, men inte förrän jag har alla klara, och även hittat ett förlag som vill ge ut min bok. Så håll er till tåls.

*****
Sitter och virkar på den nyaste figuren (den som sambon valde), och jag tror att han kommer att tycka att jag överdriver och gör den för mycket fantasi och för lite verklighet, får väl se när den är helt klar vad han tycker.. hihi....

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar