tisdag 14 maj 2013

VirknålensHemlighet #195

Tradera kan vara rena skattkistan i bland.
Ropade in dessa förra veckan, har sett dem förut, tycke väl då att det inte var något för mig, men nu kunde jag inte behärska mig längre utan ropade in dem båda...


Det ni ser är böckerna "Truls och Tina och alla deras vänner i skogen" samt "Elefantens långa snabel" båda av författaren Leif Christophersen (Norge 1976 - översatt till svenska )

Böckerna innehåller en berättelse var om nämnda huvudpersoner och bak i boken återfinns mönster till samtliga deltagande djur och figurer som förekommer i de båda berättelserna.

Visst, de kanske inte är de mest underbara, och jag skulle säkert göra dem på helt annat sätt själv, men jag kände att jag bara ville se dem, bläddra i dem och sedan får tiden utvisa om det blir några figurer från böckerna eller om jag säljer dem vidare efter att jag har dreglat färdigt... *ler*

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar