lördag 1 september 2012

VirknålensHemlighet #166

Efter två dagars uppehåll från testvirkandet (var tänkt att bli bara en, men men) så är jag nu på´t igen och har nu börjat med hornen till Hälge. Ser fram emot när han är klar så att jag har en födelsedagspresent klar inför höstens födelsedagar. Trots att jag inte är speciellt van att virka efter andras mönster, eller mönster överhuvudtaget, så är detta något jag verkligen gillat, dvs att testvirka ett mönster åt en duktig virkerska som Jenny. Kan faktiskt tänka mig att testvirka åt fler framöver om någon skulle behöva lite hjälp. Jag ställer gärna upp, förutsatt att jag har tid.

*****
Vill även passa på att påminna er om min Give-a-way som är öppen för önskemål fram till den 30 september 2012.



Häls. Erika

1 kommentar:

  1. Du e för go! Tack så mycket för så många fina kommentarer. Jag är så jätteglad att du ville hjälpa mig, och det har du verkligen gjort!

    SvaraRadera