torsdag 29 mars 2012

VirknålensHemlighet #116

Efter publiceringen av storken så påbörjade jag ytterligare en ny amigurumi, även denna kommer att komma upp som betalmönster i sinom tid.

Tanken var egentligen att jag skulle virka vidare på filurerna till boken, men när en idé kommer och trycker på som den gjorde så hade jag inte mycket till val än att låta den komma fram. Men efter denna filur så får alla idéer hamna i idé-högen så att jag gjort det jag har som mål att göra, dvs få klar boken så att jag kan fotografera under sommarens början för att sedan leta bokförlag.

Utöver detta så har jag ju ett ansvar för sajten amigurumi.ifokus som jag inte vill svika, trots att medlemsaktiviteten tycks svika sajten och mig som värd, men jag och mina medarbetare jobbar på att locka tillbaka medlemmarna, men vi vet inte bara riktigt hur.

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar