tisdag 27 mars 2012

VirknålensHemlighet #115

Ja då var det bara en del kvar sedan är det dags för montering av mitt nästa betalmönster, sedan kommer denna att komma upp på både blogg o Tradera, förhoppningsvis under dagen.

I övrigt så funderar jag på att försöka ta mig i kragen o få klar ytterligare ett mönster/en amigurumi i dag, dock ska denna vara med i boken. Är ju inte mycket kvar på den delen nu, men det är bara det att jag är så väldigt lat att jag inte får fingrarna runt nålen och gör klart det sista...

*****
Då var den sista tänkta delen virkad. Men funderar på hur jag ska göra med ögonen, om de ska virkas, broderas eller limmas. Hmm. Jag ska nog försöka att virka ett par passande ögon, annars blir det nog till att brodera dem. Därefter är det dags för montering.

*****
Då var min senaste amigurumi klar. Jag blev faktiskt riktigt nöjd. Nu återstår en fotograferingsstund ute i det fria, sedan ska mönstret dubbelkollas, sedan, efter det, kommer mönstret komma upp på bloggen o Tradera till försäljning.

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar