måndag 5 mars 2012

VirknålensHemlighet #105

Ägnar morgonen åt att försöka få högerhanden att samarbeta med mig och virknålen, nålen och tråden och allt det där - och det är inte lätt. Tur att man ska få komma till arbetsterapeuten på onsdag så kanske man kanske kan få lite hjälp.

Gårdagen ägnades åt golvläggning, idag blir det jobb några timmar, i morgon blir det att åka till skolans bibliotek och låna hem lite stud.litt. onsdagen blir det arbetsterapeuten och veckohandling så tidigast torsdag kan jag sätta mig ner och börja plugga vilket jag verkligen behöver, har hittills bara börjat på min text till de tre kurserna som blivit hopslagna till en och jag vill få iväg ett utkast till läraren redan denna vecka så att jag kan få lite respons av honom.

Utöver allt detta så måste jag ju försöka få tid för virknålen, och det kommer det säkert att finnas, bara handen hänger med på noterna så.

Häls. Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar