fredag 19 november 2010

VirknålensHemlighet #020

Har fått ett uppslag!

Är aldrig riktigt nöjd med någonting, och nu har jag fått en strålande idé.

Tänkte virka en ******** men har inga bra knappar som passar att använda som ögon och näsa, så därför ska jag i morgon (idag finns ingen tid) börja att tillverka egna ögon och näsor som kan passa för ändamålet.

Tänk att man kan få en snilleblixt så här tidigt på morgonen, det brukar inte tillhöra vanligheten, inte för mig iaf.

Blir dessa bra så kommer kanske några komma upp till försäljning, men jag kan i detta skede inte lova något.

*****
Tog med fimolera till mor och far för att jag tänkte börja fixa ögon och annat redan där, men det blev inte så, och snart ska vi iväg, så det blir nog inte förrän i morgon som pysslet startar.

Häls. Erika

1 kommentar:

  1. Spännande med egna knappar! =)
    Kanske av cernitlera och sedan lacka lite? ;)

    SvaraRadera