tisdag 17 augusti 2010

Amigurumi Byte # 5 - 2010 "Havet är djupt"


Amigurumi.ifokus.se

Nu drar vi igång med amigurumibytet igen, efter en sommar där vi alla, förhoppningsvis, har vilat upp oss är det nu dags att ta nya tag...

***************

Bytet går ut på att man virkar en amigurumi som man skickar till en "hemlig" vän, och sedan får en tillbaka från en egen "hemlig" vän!

Temat för detta byte är:

"Havet är djupt" (Den lilla Sjöjungfrun)


Fri tolkning av temat!

***************

Så här går det till:
Anmälan sker till mig (lilla-icka) via ett PM.

(Sista anmälningsdag är 31/8 -10, kl 23:59).

I samma PM vill jag att du meddelar mig:
...ditt namn och din adress, dit du vill att ditt byte ska skickas,
...din mail-adress, för fler kontaktsätt,
samt,
...din favoritfärg, en eller flera.

[Kom ihåg att kolla dina PM ofta, så även din mejl, då personlig information till dig kan dyka upp i samband med bytet.]

Vem din bytes-vän blir + övrig info, meddelas via ett personligt PM till dig här på siten, samt till din mejl, efter anmälningstiden är slut!


Du får sedan ca en månad på dig att virka ditt bidrag,
sedan ska bytet genomföras!

***************

Regler
• Du ska virka minst en amigurumi, som ska följa temat och favoritfärgen.
• Du får skicka med övriga överraskningar/tillhörigheter i paketet också, men detta är helt frivilligt.
• Paketet ska skickas senast 27/9 -10. Om du av någon anledning inte hinner skicka det datumet, så måste du meddela mottagaren detta.
• Vilka mönster man använder är 100 % valfritt! Eget eller ur bok eller dylikt, helt upp till dig.

***************

Frågor?
Har ni frågor så PM:a mig!

***************

Sätt nu igång och spåna på ditt byte.

Och glöm inte att anmäla dig!


**********

Era bytesresultat presenterar vi i denna tråd

(som öppnar en bit in under bytet)!

1 kommentar:

  1. Denna gång vill jag se till att jag kan anmäla mig på amigurumibytet :) kontakta mig via mejlen så jag kan anmäla mig geisli18@hotmail.com
    Kram Petra

    SvaraRadera